Stilte voor de storm - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Studiereis qingbai - WaarBenJij.nu Stilte voor de storm - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Studiereis qingbai - WaarBenJij.nu

Stilte voor de storm

Door: Ronald en christine

Blijf op de hoogte en volg Studiereis qingbai

07 November 2012 | Verenigde Staten, San Diego

Leuk fenomeen een jetlag....vanmorgen was iedereen al wakker om 6u..... Het begon heel mistig vandaag maar klaarde gelukkig later op en werd een stralende zonnige stranddag.
Na een heerlyk gezamelijk ontbyt naar amerikaanse maatstaven (heel veel dus....) ging iedereen zyn eigen weg... Ronald heeft zich ingeschreven by de sportschool, rixt en inge hebben samen met linda een duik genomen in de pacific (brrrrrr) en els en roy waren op hun terras aan het genieten van een bakje koffie..
Vanavond lag iedereen vroeg want morgen begint de 1e stagedag.

• 07 November 2012 - 10:55

Mayriam Stijns:

Een hele leerzame dag gewenst bij de dak en thuislozen.
    Een super ervaring.

• 07 November 2012 - 21:17

Judith:

Al dolfijnen gezien in de pacific? Ik beleef het allemaal weer opnieuw. Alhoewel het Amerikaanse ontbijt mij wel veel te veel is. Volgende keer samen één.
    Woensdagavond veel succes, heel leerzaam. Tip: Ga op tijd weg want als jullie gaan lopen: Ronald loopt heeeeeel snel!