tweede dag in de kliniek - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Studiereis qingbai - WaarBenJij.nu tweede dag in de kliniek - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Studiereis qingbai - WaarBenJij.nu

tweede dag in de kliniek

Door: Ronald

Blijf op de hoogte en volg Studiereis qingbai

14 November 2012 | Verenigde Staten, San Diego

Gisterochtend zijn we na een warm onthaal in de kliniek begonnen.
Nadat iedereen een plekje bij een supervisor gevonden had hebben we heel interessante patienten en behandelingen gezien.
Van een aantal behandelingen komen later nog de verhalen hier op de site.
Christine heeft gisteren alle supervisors weer bij gepraat over alle ins en outs vanuit Nederland en ik ben al heel snel weer aan het werk gezet aan een student die al jaren chronische hoofdpijn heeft en daar voor in in de VS met botox behandeld wordt en aan een docent die gelijk een afspraak met mij maakt zodra ik mijn hoofd om de hoek van de deur steek.
Na een lunch even heerlijk in de zon, is een deel van de groep naar het Rady's (kinderziekenhuis) gegaan om daar te zien hoe over het algemeen ernstig zieke kinderen Westers en Chinees behandeld worden.
Gisteravond is er hard aan verslagen gewerkt.

Vanmorgen weer vroeg de deur uit, opnieuw naar de kliniek.
Aan het einde van de ochtend verraadde mijn blijkbaar gebruinde hoofd dat ik even buiten was geweest waarna een gesprek ontsond met een van de supervisors die ons aanraadde in de middag naar Torrey Pines te gaan, een prachtig natuurgebied met de voor dit gebied beroemde Torrey pine (denne)bomen.
Uiteindelijk besloten met de hele groep anderhalf uur te spijbelen en op pad te gaan. Een maal daar aangekomen hebben we een prachtige wandeling gemaakt naar beneden, rotsen af, tot op het strand,
Black beach. Black beach staat bekend als een van de mooiere stranden van de VS.
Christine en Linda hadden het gevoel dat zij korte beentjes zouden lopen en zijn al eerder gestopt en hebben heerlijk van boven de klifs de zon onder zien gaan.
Wij, de harde kern van de groep, hebben op het prachtige strand naar de rotspartijen gekeken die mooi meekleurden met de ondergaande zon en dolfijnen staan spotten die gelukkig niet ver uit de kust voorbij zwommen. Verder foto's gemaakt van de ondergaande zon voor onze foto wedstrijd, we gaan nu voor de massage als hoofdprijs.
Daarna gezellig met elkaar gegeten, hoe kan het ook anders bij Kafe Yen.


  • 14 November 2012 - 14:47

    Judith:

    Ik geloof dat ik ook maar ga spijbelen!

  • 14 November 2012 - 14:47

    Judith:

    Ik geloof dat ik ook maar ga spijbelen!

  • 14 November 2012 - 14:47

    Judith:

    Ik geloof dat ik ook maar ga spijbelen!

  • 14 November 2012 - 14:51

    Judith:

    Volgens mij ben ik te ongeduldig.
    Helpt in ieder geval met het omhoog krikken van het aantal reacties

  • 14 November 2012 - 14:52

    Judith:

    Volgens mij ben ik te ongeduldig.
    Helpt in ieder geval met het omhoog krikken van het aantal reacties

  • 14 November 2012 - 16:00

    Jacqueline:

    hoi ronald geen verkeerde keus Torery pines ziet er prachtig uit!

  • 14 November 2012 - 16:00

    Jacqueline:

    hoi ronald geen verkeerde keus Torery pines ziet er prachtig uit!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, San Diego

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

21 November 2012

Weer naar huis

20 November 2012

Japanese Class

18 November 2012

121118 - het einde van de stage

18 November 2012

Eerste vrije dag ??

15 November 2012

Een hele byzondere maar lange dag
Studiereis qingbai

Actief sinds 06 Okt. 2012
Verslag gelezen: 269
Totaal aantal bezoekers 7755

Voorgaande reizen:

06 Oktober 2012 - 31 December 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: